En ny spännande vecka!

Måndag idag och jag befinner mig nu på skolan. Ikväll blir det träning, första Aerobic Gymnastics träningen på väldigt länge. Senaste var i januari i fjol tror jag!:) Veckan fortlöper med mera träning tisdag och onsdag och sedan väntar även träning till helgen!:D Som sagt så drar mitt "nya liv" igång idag!:D Det gäller att planera väl för att hinna med allt, men det ska bli kul!:)

Historia inleder jag dagen med idag och avslutar med fysik, KUL KUL!:P mellan de här två underbara ämnena blir det film på engelskan!:P hehe:P Så kan det vara!:D

Ha en bra dag!:)

Kommentarer
Postat av: mimmi

jag vill träna jag meeeeed! aaaaah jävla fuck förkylning! :'( jag är så sugen!! suger bajs!

2010-01-18 @ 13:01:17
URL: http://mimmisofies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0