En timme hem...

Det tog en timme att köra en sträcka som normalt tar 20 minuter. Helt sjukt. Det var jättejobbigt, vi såg inte vägen på vissa ställen.

På grund av vädret har vår fonduekväll blivit inställd eftersom att ingen kan ta sig dit.

Har suttit på skolan och pluggat fysik inför provet nästa vecka! Helt okej faktiskt.

Imorgon börjar jag klockan 12 och slutar 13:30!:P I måndagskväll var franskgruppen på bio i Lund men jag kunde inte följa med på grund av att jag hade träning (som jag tyvärr fick ställa in eftersom att jag mådde dåligt) och skulle dessutom ha historieprov dagen efter. Vi har nu fått kompledigt för detta och jag ska se en film och sedan skriva en resumé av den!:)

På fredag blir det skridsko med idrotten så jag kommer bli liiiite sen till fredagsfikan men jag tror bara att det blir en kvart till 30 minuter. Jag har ju suttit och väntat på de andra de andra fredagarna bara för att jag brukar sluta tidigt!:P Det är lite speciellt just denna fredagen eftersom det är skridskoåkning!:D

På måndag börjar vi en timme senare (kompledigt igen eftersom att vi fick stanna kvar 25 minuter längre i måndags):P

Detta är helt okej måste jag säga!:D Eller kanske till och med riktigt bra!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0