Fredag snaaaart!:D

Har faktiskt fått gjort en hel del idag när det gäller studierna. Är även ganska så glad idag efter att ha fått reda på hur jag ligger till i Franska steg 4!:D Trodde det var MYCKET MYCKET MYCKET sämre än vad det var!:D Blev riktigt chockad!:D

Pluggade mycket matte i skolan idag och har nu i eftermiddag både varit ute och gått en timme med Sessan och mamma, fikat och läst ca 20 sidor om Imperialism i Historia!:) Har även fyllt i ett papper till Specialidrotten och nu ska jag äta och titta på "halv åtta hos mig:P" ganska roligt program faktiskt!:)

Imooorgon är det freeeedag!:D:D:D Kort skoldag, idrott och fika med Mimmi, Hanna och Eléna vad jag vet. Kanske blir fler vem vet, det blir roligt!:D Blir nog att checka av stan lite om vi orkar annars lär vi nog tillbringa några timmar på S & B som vi brukar:P

Let's Dance är det också imorgon, roligt det med!:)

Hade egentligen tänkt gå på Spinning idag men eftersom jag tränade ganska mycket igår och hade lite och göra med skolan så tyckte jag att jag tjänade mest på att läsa lite av historian istället. På måndag drar ju AeG igång igen och mitt "nya" hektiska men extremt roliga LIV!:D GAAAAAHHHH!!!!!!:D


                                
                                            Det här är min lilla älskling som ÄLSKAR melon!:D
                                    (tror att hon älskar melon mer än sin lillmatte faktiskt!:P hihi)

Kommentarer
Postat av: mimmi

idag hade vi bara en föreläsning, en jätte ointressant en .. så den sjukanmälde jag mig ifrån ;) men ja, vi har GANSKA flexibelt schema, och det gillar jag!

2010-01-14 @ 21:59:35
URL: http://mimmisofies.blogg.se/
Postat av: mimmi

jätte mysig fika idag, förutom tårarna, men du hade sån tur att vi fanns där med dig!! <3 ;)



ska blir så jävla kul att träningen sätter igång igen, och få se alla utvecklas, riktigt kuuuul!



och förresten, vi finns ALLTID där för dig! :)

2010-01-15 @ 16:55:54
URL: http://mimmisofies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0