Ganska härlig dag!:)

Sitter på skolan och har håltimme. Fysiklektionen var ganska så lung, några skulle laborera och vi andra jobbade med uppgifter. Blir att göra lite matte nu en och en halv timme framåt, därefter blir det matte igen, fast då lektion. Har nu börjat med Matte D vilket är väldigt skönt för min del, för det är min sista mattekurs!:D Helt underbart. Okej, jag kommer ha fysik (en kurs som i princip endast innehåller matte) i trean också, men det är en annan sak även om det inte är roligare:)

Stannar kvar på skolan och jobbar med fysik i eftermiddag. På onsdagar kan vi nämligen få hjälp med det på studietorget och det kommer behövas:) Om tre veckor tror jag, är det andra fysikprovet.

Ikväll blir det träning. Danceaerobic blir det nog. hade först tänkt gå på både Core och dans men jag hinner nog inte hem om isåfall:)

Ha det bra!:)

Kommentarer
Postat av: mimmi

bodybalance hade jag velat testa på :)



TACK för det jätte fina samtalet innan, jag blev jäääätte glad för att du ringde :D! <3

2010-01-13 @ 20:36:36
URL: http://mimmisofies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0