Gör absolut ingenting!

Hade historieprovet idag, för det var ett prov,  inget läxförhör. Tror nog att det gick ganska bra, oavsett så finns det inte så mycket att göra åt saken nu!:) Under mattelektionen började jag känna mig sämre. Jag hängde inte med på genomgången och var helt borta så jag bestämde mig för att åka hem.

Det enda jag gjort är att ha fikat lite och pratat med Hanna i en och en halv timme!:) Och nu sitter jag här!:) Kommer inte orka plugga något idag, ögonen är trötta och huvudet gör ont så det får bli tvn ikväll.:)

Imorgon blir det råplugg inför fysikprovet nästa vecka!!!!


Kommentarer
Postat av: mimmi

Mår du bättre idag Mathilda? :)

Själv har jag inte feber längre men hostar som skruttig gammal gubbe och ont i halsen :(!



längtar till lördag, har redan bestämt mig vad jag ska ha på mig hihi ;)

2010-01-27 @ 15:55:16
URL: http://mimmisofies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0