Härlig fredag!:)

Skolan gick fort och fikan med tjejerna var mysig. Två timmar spenderade vi på Systrar och Bönor med mycket skratt med mera. Därefter checkade vi in vårkläderna, och jag kunde inte låta bli utan att öppna plånboken!:D Köpte en småblommig skjorta och ett par ljusa jeansleggins, beige var de, men har ångrat mig på legginsen så de ska jag lämna tillbaka. Nu är jag på jakt efter ett ljusbrunt brett skärp!:D

Jag är ganska rolig när det gäller shopping, jag gillar inte rea och dessutom är jag lite "snål" just då. För det första brukar det vara mycket folk på rea och när folket börjat avta, ja då är nästan alla kläder slut!:P En annan sak är att jag hellre vill spara mina pengar för att kunna köpa av den kommande årstidens kollektion. Till exempel nu när det är vår, jag har alltså inte handlat på vinterrean utan det blir nu när allt nytt och fint kommit ut i butikerna!:D

Börjar även känna mig sjuk. Många i min omgivning har varit och är sjuka. Alltså blir det väldigt svårt att motstå att dra på sig en tråkig förkylning. Har nämligen inte tid och inte heller lust at bli sjuk. Både för all träning som jag kommit igång med och dessutom har jag en del att göra i skolan fram till februarilovet, men sen har vi ingenting inplanerat när det gäller skolarbete än så länge!:)

Får gå och lägga mig nu och hoppas på att känna mig lite bättre imorgon. Måste komma upp i tid imorgon för att plugga till historieläxförhöret som är baserat på instuderingsfrågor och 100 sidor i boken!:)

Sessan har även fått en "valp" ikväll, hon är skendräktig. Det blev ett mjukisdjur den här gången i form av en tårta som spelar "Happy birthday" som hon fick i mars i fjol när hon fyllde år!:) Hon är så söt med sina "valpar", springer runt med dem i sin mun hela tiden oavsett var hon går!:D Ibland ska de även följa med ut i bilen eller något liknande!:D:P


                             

Kommentarer
Postat av: mimmi

din snåla typ haha! Men vi fick att shoppa, yeeeey ;)! Skjortan var jätte söt :)



tack för en underbar dag! sov gott

2010-01-23 @ 00:28:40
URL: http://mimmisofies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0