Härlig träning!

Igår gick jag på två pass på Oasen. Det ena var Core på boll och det andra Danceaerobic. Det var väldigt härligt med ordentlig träning, både styrka och kondition. Idag känner jag mig väldigt sund:P Vet inte om jag ska gå på spinning ikväll, det beror på hur mycket jag hinner med skolan innan. Jag får se helt enkelt!:D
 
Ytterligare ett RIKTIGT STORT GRATTIS till Mimmi som fick sitt körkort igår!!!!!:D Är så himla glad för dig!:D Det måste vara en otrolig frihetskänsla!! Nu lääängtar jag till att mitt körkortsplugg sätter igång ordentligt!:P

Slutar nog lite över ett idag, fast har två timmar hål, men då blir det mattestudier.:)


Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: mimmi

TAAAAAAAAAAAAAAACK TAAAAAAAAAAAAAACK!!! :D nästa gång vi ska hitta på något, kör jag och hämtar er ;)



<3

2010-01-14 @ 14:14:17
URL: http://mimmisofies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0