Hemma efter en helt okej dag!:)

Kom till skolan redan kvart över nio (började egentligen tio i tio, men bussen till stan går inte så ofta:P) Vi stod och väntade utanför klassrummet till tio över tio men ingen lärare kom. Vid halv elva kom vår lärare till oss och bad om ursäkt för hon hade tittat fel på schemat. Hon sa då att vi skulle strunta i lektionen idag för alla verkade inte vara kvar på skolan från vår klass. Tio minuter senare kom hon och sa att hon nog hade hittat alla så vi skulle ha lektion i tjugo minuter:P Vi löste bara några kluringar sen hade tiden gått:P

På idrotten hade vi skeppsbrott och därefter lite volleyboll. Jag och bollar är inte så jättebra vänner:P Men det gick hyfsat ändå!:)

Gick ner i stan, ville checka butikerna men fann ingenting.

Nu sitter jag och fyller i papper om specialidrott. En hel del ska fyllas i och lämnas in!:) Men kul ska det bli!:D

Ikväll hinner jag inte se hela let's dance i och med att jag ska upp så tidigt imorgon!:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0