Hon ställer alltid upp för mig!:D

Äntligen hemma och har ätit. Mamma är så kär, hon hade skrivit "brev" till mig som låg på köksbordet, där det stod att paj låg på diskbänken och hackad gurka och tomat i en skål i kylen.:D Snacka om att ställa upp alltså:) Det var bara för mig att värma pajen i mikron sen var det klart!:D Utan henne hade jag inte hunnit med allt med skola, träning osv. Hon ställer alltid upp i alla lägen!:D

Tröttheten har däremot hållit i sig heeeela dagen. Jag lyckas inte bli pigg hur jag än gör. Ögonen är på väg att falla ihop, riktigt jobbigt faktiskt.  Oavsett hur trött jag är så måste jag göra matte och fysik innan det bär av till bussen, mamma hämtar mig på övre och kör mig till träningen:D Därefter är det hård träning som gäller fram till klockan 21:00 med fruktansvärd träningsvärk:)

Ha en mysig kväll!:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har en väldigt snäll mamma ja!

2010-01-20 @ 19:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0