Hur blir det imorgon...?

Nu är jag ungefär en åtta närmre tävling:P Alltså, det är supersvårt att göra rutin tycker jag, men fick tittat lite på den idag:) Imorgon bär det av till skolan igen, kvart över fem ringer den omtyckta klockan:) Det roliga är, att vår mattelärare var sjuk idag och vi har även honom i fysik. De enda lektionerna jag har imorgon är fysik, håltimme och matte. Vilket innebär att om han är sjuk och det inte finns vikarie så har jag inga lektioner:D Det är skönt, fast lite skönare hade det varit om jag hade vetat det redan nu för då hade jag kunnat soooova läääänge:P

På kvällen väntar en två-timmars träning igen!:D Så jag bör kanske gå och lägga mig nu. Varför är jag alltid hyfsat pigg på kvällen och inte på morgonen då jag hade behövt vara klarvaken..?:P Det är märkligt:)

Godnatt med er!:D


Kommentarer
Postat av: Josefin

vem är det du känner? Hanne?

JA jag ska med på fredagsfikan för en gångs skulle, woho:)

sov gott, vi ses imorgon på träningen.

2010-01-19 @ 22:24:59
URL: http://evelinajosefiin.blogg.se/
Postat av: mimmi

jag vill också ha träningsvärk!!! ABSTINENS!



haha tycker du jag blev bra, det var ju snällt. Har en liten historia bakom det foto faktiskt, kan berätta det på fikan ;)

2010-01-19 @ 22:51:04
URL: http://mimmisofies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0