Idrottspsykologi och annat smått och gott!:)

Har varit en helt okej dag. Längsta dagen i veckan så det är skönt att ha den avklarad:) Lite läxor har jag fått, men så ska det väl vara. Efter skolan gick jag in om på biblioteket för att låna bok till min första uppgift i specialidrott. Idrottspsykologi ska det handla om. Hittade en riktigt bra bok, "Bäst när det gäller", den handlar om ens engen inställning träning, tävling, skolarbete etc för att bana väg till framgång:) Riktigt bra är den. Läste 20 sidor på bussen och den grep tag i mig!:D Hade jag fått välja hade jag fortsatt och läsa hela tiden, men har som sagt andra läxor att ta tag i just nu.

Kom nyligen hem efter en runda med Sessan. Blir att gå och lägga sig nu, för imorgon är det dags igen kvart över fem ringer klockan, uppstigning 20 i sex!:D Ganska skönt för jag har håltimme imorgon när hela min klass har lektion. Så är det både onsdag och fredag, men på fredagar börjar jag klockan tio tack vare det!:D

Kommentarer
Postat av: ee

snygg blogg !

2010-01-12 @ 22:40:01
URL: http://tiotusensoldater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0