Inledning av det nya året!:D

Jag har inte gjort något vettigt!:P Nyårsdag sov jag länge, steg upp och satte mig framför TVn och det var i princip allt!:P Jo förresten, jag åt och var ute med Sessan en runda också. Igår var det likadant!:D SÅ himla skönt. Det är inte ofta jag kan ta sådana dagar, det är endast nu under jul och nyår som det finns utrymme för det. För övrigt så går året i 190 knyck! Så detta var välbehövligt!:)

Har precis stigit uppe, framsteg blev det, en HEL timme tidigare än igår!:P Det blir runda med hunden idag också, läsa lite om träningslära (ja, det är plugg, men det är roligt plugg!:P Måste ta igen en del nämligen:D) Sedan blir det väl TVn igen:P Kommer kanske spåna lite på min rutin, det är ett måste i och för sig!:D

Jag älskar aerobicen, men det här med att göra sin egen rutin är ett undantag. Det är svårt och jag får beslutsångest, kommer inte på roliga steg etc etc!:P Men men, nytt år, ny musik, nya tag och nya möjligheter leder till nya framgångar! DETTA SKA BLI ROLIGT!:D

Kommentarer
Postat av: mimmi

Du har ju lika god inställning till det nya året som jag och Josefin har! Weii! Jag råder dig att sätta dig framför youtube ett längre tag, för att gå skit mycket inspiration!



Kul att du ska börja igen. Ses på tisdag, då ska ni få se bambi på hal is (mimmi)

2010-01-03 @ 10:52:54
URL: http://mimmisofies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0