Jag är glad tralalaaaa!:D

Jag ska med till Skåneuppvisningen i Helsingborg på lördag!:D Skånes gymnastikförbund fyller 100 år som de firar med en stor uppvisning. Gymnaster från hela Skåne kommer dit. Alla möjliga dicipliner!:D

Kvart över sju ska jag vara i stan!:D Uppvisningen börjar dock inte förrän klockan 14 men eftersom jag ska åka med gymnastgänget från Trelleborg så får jag stiga upp tidigt!:D Ska sitta och titta på deras genrep m.m!:D

Ska bli superroligt! Men jag vet om att jag kommer få svårt för att sitta still. Jag vill också stå på scengolvet!:D:D:D

Kommentarer
Postat av: Anonym

OOJ vad ambitioös du är då!! , (Men det är i och för sig smart). Jag fattar inte heller fysiken men orkar inte vara så duktig :S Jadå jag har haft ett jättehärligt lov. Jul var jättemysigt och nyår suveräänt , själv ? :D

2010-01-07 @ 17:00:51
URL: http://hejmmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0