Jag är hopplös:P hehe:P

Bestämde mig för att gå och lägga mig tidigt ikväll för att jag skulle upp tidigt imorgon och plugga. Historia, engelska och lite historia igen, både prov och redovisning har jag i historia den här vekcan. Men vad gör jag? Jo, jag hittar en Beck-film på tvn från 1997 och den fastnar ju jag framför. När den är slut tänker jag att: nä, nu måste jag gå och lägga mig, men vad gör jag? JO, jag sätter igång datorn och fastnar framför den och här sitter jag nu:P Helt hopplöst:D Det är så mycket roligare och sitta uppe på kvällen än att gå och lägga sig när man vet om att man måste upp tidigt för att PLUGGA!:D När man sover går ju tiden mycket fortare vilket innebär att det inte är lika lång tid tills att jag sitter med böckerna igen:P hihi:P Jag är märklig emellanåt:D

Som sagt, plugg imorgon, runda med Sessan för att få frisk luft och även rutinen ska jag arbeta med!:D

Så, GODNATT!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0