Mycket roligt har blivit bestämt idag!:D

Är helt slut, men måste fortsätta med historian efter jag ätit. Mår inte jättebra i heller. Däremot kommer det ske otroligt roliga grejer den här veckan och kommande veckor!:D På onsdag så ska hela klassen till Millennium i Höllviken och äta. Vi är minst 17 personer som ska äta fondue!:D Jag ÄLSKAR fondue!:D Det kommer bli så otroligt roligt!:)

Vi kommer vara lediga tre fredag också förutom alla ordinarie lov såklart!:D Den 19:e februari (fredagen då sportlovet börjar), 5:e mars (veckan efter sportlovet) och den 30:e april (valborgsmässoafton)!:D Det har ju blivit ändrat så man brukar inte vara ledig på valborg men det är ungefär som en studiedag för oss i år!:D

Den 9:e mars ska vi till Lunds universitet på föreläsning. Det kallas nog Naturvetardag och det verkade som att det var för oss i årskurs 2!:) Ska bli super roligt!:D

Förutom allt detta roliga kommer alla lov också sen är det sommar igen!:D

Men.....mycket annat ska självklart också hinnas med såsom prov, arbeten och dylikt! Det tråkigaste och svåraste som jag har framför mig är historieläxförhör imorgon, fysikprov nästa vecka och tre franska nationella, även ett matteprov i matte D men det känns inte lika tungt som de andra. Allt detta skall göras innan Soprtlovet så det är skönt!:D:D:D För övrigt är inget annat bestämt angående skolarbetet!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0