Mysig fredagsfika och resetankar!:D

Systrar och bönor blev det som vanligt:P Även Ebba och Martina kom dit, fast lite senare:) Hade tänkt beställa tid till massage, är i stort behov av det. Lite jobbigt när jag ska stretcha, när det gör ont på vissa punkter, det är inte som att muskeln är kort utan för att ryggen är spänd. Men tyvärr var där låst när jag kom dit. Har nämligen fått presentkort på Demi:D

Min pappa är i Thailand nu, och har flugit vidare idag från Phuket till Bankok. Nu har jag blivit lite sugen på att resa, så när han kommer hem ska jag be honom om att bjuda mig på en veckas resa till sommaren:P Han var inne på det i fjol men det blev inte så. Men i år så tycker jag att han ska ta en veckas paus i arbetet även om sommaren är hans bästa jobbsäsong:P Dagen innan han åkte till Thailand sa han att vi också skulle resa:P Så jag får be snällt. Denna gång tänker jag inte hoppa av resan veckan innan som jag gjorde för några år sedan, vilket jag ångrar så enormt att jag verkligen gjorde!!!

Imorgon blir det lite jobb, plugg och en mysig kväll med Hanna!:D Så nu blir det dags att sova, så att jag kommer ur sängen imorgon!:D


                             
                            Här har vi lilla Hanna, detta var i Simrishamn i somras!:D Det var kul!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0