Nu har jag ordnat det lite för mig:P

Far ringde för en timme sedan från bilen på väg hemåt. Han landade idag efter att ha varit i Thailand i två veckor. Som jag nog sagt tidigare har jag blivit sugen på att resa till sommaren, så jag började lite fint nu när jag pratade med honom:
- Du, jag har blivit lite ressugen nu medan du har varit iväg.
Han svarade:
-Jaså, ja!
Jag sa:
-Ja, asså du ska bjuda mig:D
Och hans svar blev...:
-Ja, men det kan vi väl ordna:)

Fortsatte att fjäska lite...:P
- Du behöver ju en veckas ledigt även till sommaren.:)
-Jadå, det är klart, nä men så gör vi:P

Något i den här stilen löd samtalet:P

Sähär lätt brukar det inte vara att övertala honom:P Förmodligen var det lätt eftersom att snön ligger kvar nu även när han kommer hem, han hade nog hoppats på att slippa snön efter två veckor!:)

Få se var det bär av till sommaren, men det verkar ju som att han vill åka.:)

Kommentarer
Postat av: mimmi

oh vad kul! Det var lätt att övertala honom haha :) Som jag längtar till sommaren!!!

2010-01-26 @ 13:56:20
URL: http://mimmisofies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0