Planering av sin träning kommer att ge resultat!

Väldigt mycket papper är det jag ska fylla i!:) Det är väldigt roligt för det känns verkligen bra att planera sin träning.

Även du som inte har det som en kurs i skolan, sätt dig ner och planera och sätt upp mål. Skriv även ner vilken nivå du befinner dig på just nu. De mål du sätter upp måste du veta hur du ska kunna uppnå. I slutet av terminen jämför du med dina mål och tidigare prestation.

Jag har bestämt mig för att få MVG (surprise surprise):P Då krävs det minst 4-5 träningspass i veckan, minst 15 gånger som funktionär/domare och minst 20 gånger som ledare:P hehe:D Det kommer bli ett tight men roligt schema!:D Jag ska ha det förbaskade MVG:et i och med att det är en 200 poängs kurs så kommer det att hjälpa till att lyfta mitt slutbetyg REJÄLT!:D:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0