Så roligt är fysik!

Skulle försöka plugga idag, fysik. Började halv två eftersom jag inte orkat ta tag i det tidigare. Hann inte läsa mer än två sidor totalt okoncentrerad innan ögonen föll ihop. SÅ kul är detta ämne!:D Vid fyra-tiden bestämde jag mig för att sova, satte klockan på 16:20, den ringde och jag valde att snooza till klockan 17!:D Sen fick jag lite panik!:D Har i varjefall hunnit med att läsa 18 sidor och dessutom sammanfattat sex sidor!:D HÄRLIGT!:D

Imorgon ska jag och sex vänner ha roligt på is!:D Längtar sååå!:D


Kommentarer
Postat av: mimmi

jag längtar!!! nu ska jag ut med morrise sen ska jag cykla upp till er :D här kommer bambi på hal is!

2010-01-05 @ 11:10:57
URL: http://mimmisofies.blogg.se/
Postat av: Anonym

det är en sak jag måste ta reda på om min kamera, för mina videos jag spleat in, ligger inte på minneskortet konstigt nog, bara på kameran? Men ja, jag filmade en massor! och bilder har jag tagit, så bara skriv på msn, å skickar jag ;)



Tack för ida, och hej träningsvärk i insida lår imorgon haha!

2010-01-05 @ 23:37:56
Postat av: mimmi

det är en sak jag måste ta reda på om min kamera, för mina videos jag spleat in, ligger inte på minneskortet konstigt nog, bara på kameran? Men ja, jag filmade en massor! och bilder har jag tagit, så bara skriv på msn, å skickar jag ;)



Tack för ida, och hej träningsvärk i insida lår imorgon haha!

2010-01-05 @ 23:38:38
URL: http://mimmisofies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0