Var ska jag finna kraft...???

Jag är helt orkeslös!!! Trött, trött, trött och så är jag faktiskt trött. Den här veckan har varit väldigt olik de övriga veckorna som gått. En hel del träning och skola. Det märks att jag inte är van vid det, däremot så tycker jag att det är otroligt roligt för veckorna gå vääääldigt fort!:D Hoppas att jag kommer in i en bättre rytm snart:)

Håller på med historia men jag lyckas inte bli piggare. Allt går såååå lååångsamt. Vet inte riktigt vad jag ska ta mig till...?:) Har lovat mig själv att jag inte ska äta något onyttigt från måndag till torsdag, men jag tror att jag börjar med det löftet nästa vecka, det är ändå redan brutit för den här veckan, så jag kan lika gärna fortsätta.:D MÅSTE bara försöka bli liite piggare så att jag får gjort något vettigt!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0