Vilken härlig känsla det var och vilken underbar dag!:D

Skridskoåkningen idag var underbar!:D Det var ett helt år sen sist men jag landade några hopp och lyckades med några piruetter också som jag inte riktigt vågade ge mig på förra gången jag åkte!:D Fick även lära ut lite till de andra tjejerna, Hanna, Mimmi, Josefin, Lisa, Martina och Ebba!:D Mimmi lyckades jättebra med en piruett på två fötter, hon snurrade flera varv!:D Nästa gång blir det att avancera till en piruett på ett ben!:D

Josefin följde med mig hem och vi lagade mat tillsammans!:D DET var en upplevelse.:P Ingen av oss brukar stå i ett kök särskilt ofta, ivarjefall så brukar inte jag göra det:P Men det blev jättebra!:D Vi har även tittat på filmer och tagit knäppa foton!:D

                          
Detta var min reaktion flera gånger under skridskoåkningen! Små barn är ju inte rädda för någonting!:D I och för sig så har de ju inte så långt ner till marken/isen och fallet blir ju då inte så stort, men ändå!:D


                           
                                     Sittpiruett försöker jag mig på!:P Tre år sen sist!:D


                           
                     Mimmi och Lisa är inte med på bild här, tror att det avr Lisa som fotograferade!:D


                            
                                              Här är jag i full gång med matlagningen!:D


                           
                                   Josefin drar också igång med maten!:D Kul hade vi!:D:D:D


                            
Har lovat Josefin att komma med dräkt, strumpbyxor, benvärmare uppdragna (kanske flerfärgade randiga sitter fint) och pannband på första träningen:P Om jag kommer hålla detta löfte är en helt annan sak!:P Hon tyckte det var "jättesnyggt" så som jag har det på den här bilden:P


                           
                                                      Detta är lilla fnissiga Josefin!:D


                            
                               Jag har haft väldigt roligt!:D Mycket skratt har förgyllt dagen!:D


Fler bilder finner ni på www.evelinajosefiin.blogg.se och www.mimmisofies.blogg.se



Kommentarer
Postat av: josefin

Tack för idag! Haft skitroligt. och dina benvärmare är bara så sexiga!!! HAHAHAHAHAHAHA.JAG DÖÖÖR.:)

2010-01-06 @ 00:43:19
URL: http://evelinajosefiin.blogg.se/
Postat av: josefin

Hihi du är för rolig du!

2010-01-06 @ 00:54:14
URL: http://evelinajosefiin.blogg.se/
Postat av: mimmi

Jag tyckte det var riktigt roligt! Kommer drömma massa fina drömmar i natt om när jag åker som en isprinsessa på södan haha!



Mina knän är mindre glada här hemma, de är lite arga på mig tror jag :P

2010-01-06 @ 02:34:29
URL: http://mimmisofies.blogg.se/
Postat av: ebba

Jag är dock rädd för små barn...

Även om de inte är rädda för mig:)

2010-01-06 @ 16:46:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0