Vilken morgon!:)

Klockan ringde som vanligt kvart över fem, men..... jag lyckades snooza så att klockan vägrade ringa fler gånger, vilket ledde till att jag inte vaknade förrän klockan sex. Blev gaaanska stressad eftersom jag bara hade 45 minuter på mig till att duscha, byta om, föna håret, sminka mig och äta. det roliga är att jag verkligen hann!:D Så nu sitter jag på skolan och väntar på att franskan ska dra igång kvart över åtta!:D Tror nog att jag åker hem halv två idag, när jag slutar för jag kommer inte orka stanna på skolan och plugga fysik.:P

Det blir en vilodag för mig idag när det gäller träningen. Får se vad jag tränar till helgen men något kommer det bli!:D

Kommentarer
Postat av: Anonym

mathilda seriöst, går du upp kvart över fem varje morgon?! :S när tar du bussen ? jag trodde att du gick upp så tidigt för att du tränade på morgonen ?

2010-01-21 @ 16:18:16
URL: http://hejmmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0