Bara en dag kvar...!

Bara ikväll också jobbar jag sedan är jag lite ledig några dagar (tror jag):P Har jobbat i princip hela veckan förutom i tisdags då jag var med far på kullaberg och gick på klippor, fikade och åt glass i stora lass:P Där var väldigt fint måste jag säga. Tror att det är det enda stället i skåne som det finns klippor på det sättet.

Som sagt så har det varit mycket jobb vilket är gött!:D Lär bli en lång natt ikväll, det brukar fredagar vara. Förra fredagen som jag jobbade slutade jag halv två så det får man väl räkna som sent. 

Imorgonkväll blir det att gå på marknad med ett gäng goá vänner.

Tänk så fort tiden går. Snart börjar verkligheten igen, men nu är det mindre än ett år kvar!!!!!!:D:D:D:D:D Vad ska det bli av mig sen.... otroligt spännande för jag har själv absolut ingen aning så det kommer bli en överraskning för oss alla!:D

Idag blir det att plocka undan lite saker på mitt rum så städar mamma det sen ikväll:P hihi:P Ska även soooooova, är i STORT behov av sömn!

Ha en skön dag! (måste erkänna att det faktiskt är ganska skön med lite regn och stora gråa moln!:D)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0