Det är ingen skön värme!!!!!

Det är äckligt varmt! Hela natten har varit hemsk. Luften har stått still på mitt rum och över 30 grader varmt. Vaknade vid flera tillfällen av att det kändes som att syret tagit slut. Helt sjukt!!!!

Ställde klockan på halv sju och trodde att jag skulle stiga upp då, men av någon märklig anledning kom jag inte upp förrän en timme senare:P Undrar hur detta ska gå när skolan drar igång igen:P

Gav mig ut på en joggingtur, men redan klockan åtta var det så otroligt varmt!

Nu sitter jag och funderar på vad jag ska hitta på idag förutom att hålla pass ikväll!

En liten påminnelse om träningen är att den startar halv sju på dalabadet!:D Om ni inte kan komma så meddela mig är ni snälla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0