Värmen ska visst stanna....

VARFÖR???? Kan det inte bli lite svalare ivarjefall. Detta är olidligt. Fasar för ytterligare en kvalmig och icke skön natt.

Nyligen hemkommen från Dalabadet. Endast Michelle och Eléna kom på min träning så vi körde lite annat än det jag planerat. Fick höra jättemycket roligt av Michelle som hänt i Italien. Så underbart!:)

Nu är det dax att äta, kan inte äta för mycket innan jag håller pass, så det får bli nu efteråt. Innan jag åkte hemifrån tog jag vaniljyoghurt och FRYSTA hallon. Jag tinade inte ens hallonen för jag var tvungen att svalka mig i den här värmen. Det är ett ganska effektivt tips haha:P Lite skruvad är jag ibland, men men, sådan är jag!:D

Natti natti!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0