En heldag i Malmö och imorgon väntar...:D

Fick med mig en bikiniöverdel från Malmö och 60 kronor spenderades på MAAAT som vanligt:P

Imorgon ska vi åka till Ystad och någon annan by runt omkring bara för att:P Vi har nämligen skaffat sommarkortet nu och kan åka hur och var vi vill i hela Skåne!:D

Blir att besöka vårt favoritkafé Snuggles i Ystad!!!!:D:D:D::D

Min första körlektion var jag på idag och min körlärare tyckte att jag körde jättebra!:D Till sist sa han: "Vet du vad det sämsta är?..." Jag blev skitnervös (trodde att det var något grovt fel jag gjort) men sedan sa han: "Det är att du inte fyller år förrän i oktober, för du kommer att vara klar långt före så pass bra som du kör redan för att inte ha kört så mycket!":D Gud vad glad jag blev!!!!:D:D:D

Nä, nu blir det att fika en stund!:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0