Har haft fullt upp och ännu mer väntar!:D

Tiden har bara runnit iväg. Sista krutet lägger jag på skolan denna vecka. Ett mattearbete som ska in på måndag och en historieuppgift som ska in idag. Igår var jag på svårighetstävling i Staffanstorp. Det var ingen stor tävling, endast jag och Mimmi mötte varandra så jag tog det mest som en kul grej. Tro det eller en men jag vann med en liten marginal. men men som sagt, jag tar det inte så allvarligt. 

Imorgon ska jag på två studenter. Ska bli superkul och extra roligt är det att det bara är ett år kvar för min del!!!:D:D:D 

Nästa vecka kommer det att ske många roliga saker. Jag är ledig på måndag då hela min klass är på exkursion i biologi som jag redan läst, på tisdag slutar jag som vanligt halv 12, på kvällen skall alla tjejer sova över i en stuga, på onsdag väntar brännboll klockan 12, torsdag slutar vi 12 och på fredag är det SLUUUUT!!!!!!!!!:D Även två studenter väntar nästa vecka, både torsdag och fredag!:D

Nä, nu är det dags att skriva lite på historian, har nämligen åkt in tidigare till skolan idag, börjar inte förrän halv 11!:D

Hörs senare!!!:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0