Sommarlooov....framtidsplaner!

Heeeelt underbart!!! Tror inte riktigt att jag fattat det än. Sommarlov? Är det verkligen dags för 10 veckors ledigt?!:D Helt otroligt!!!!

Under sommaren väntar ingen resa men däremot en del jobb, en hel del träning, och lite små utflykter kanske. Blir att skaffa sommarkort så att vi kan åka runt lite utan att behöva tänka på hur mycket själva resan kostar. Även en hel del körkortsplugg väntar! Första provet i hela mitt liv som jag längtar efter att få plugga in till. Detta beror säkert på att jag vet vad mina kunskaper ska användas till! Så har det aldrig varit tidigare under mina elva år i skolan!:)


Till hösten väntar förhoppningsvis någon utlandstävling och nästa sommar efter studenten har jag och några tejer bestämt oss för att göra någon resa. Var vet vi inte, men något blir det.

Hanna och jag fick en tanke tidigare i vår att åka till Australien ett halvår nästa höst och vinter. Jobba, ta det lugnt och ha superroligt!:D Men eftersom att vi båda har extremt kontrollbehov och vill ha tjänat ihop hela summan med pengar som resan kommer att kosta totalt sett redan innan vi åker så känner vi att det lär bli svårt att hinna. Vi får helt enkelt se hur det blir. Om det inte blir plugg direkt så blir det jobb och lite småresor under ett års tid!:D

Jag väntar med spänning för att se hur mitt liv kommer att "utvecklas"! Nu har jag bara ETT år kvar sedan är det dags för lite äventyr!:D


                               

                                        Om ETT år är det dags att blicka framåt mot nya mål!!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0