215 miljoner hade suttit fint!:)

TÄNK vilken summa! Helt sjukt!!!! Ska bli spännande och få veta var i Skåne det finns en lycklig vinnare!:D

Har precis varit ute och gått en timme med far. Blir att plugga lite inför fysikprovet också idag. Imorgon blir det att besöka Malmö stad! Shopping på schemat:D Det marina modet har jag blivit väldigt förälskad i. Har kommit på en outfit som jag tror hade kunnat bli skitsnygg. Gäller bara att hitta de rätta plaggen också!:D HAHA!:D

Imorgonkväll blir det träning. Härligt härligt!:)

Nä nu får jag ta tag i böckerna!!!!:)

Kommentarer
Postat av: Josefin

Oh, jag älskar marinblått. har fatnar för det helt. Men det är ju döööösnyggt:D

2010-03-28 @ 13:03:57
URL: http://evelinajosefiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0