Bara TVÅ dagar kvar den här veckan!:D

Helt slut är jag, har varit det hela dagen. Blir att gå och lägga sig nu eftersom att klockan ringer tidigt imorgon igen. Som sagt så blir det endast skola imorgon och på torsdag för på fredag är vi LEDIGA!!!:D Skönt att vi slutar vid halv två båda dagarna, det är ju faktiskt hyfsat tidigt!:) Fast nästa vecka så införs ett nytt schema vilket innebär en hel del förändringar!:D Både till det sämre och till det bättre!:) Inte helt fel att få sluta 11:40 varje tisdag....:P Detta är endast en förändring, torsdagar kommer jag börja halv 11 och på fredagar är det fortfarande klockan 10!:D HÄRLIGT HÄRLIGT!!!!!:D

På fredag blir det kanske Laserdome (stavning?) med ett gäng från klassen och min kusins 20-års kalas!:D Har inte riktigt bestämt än hur jag skall lägga upp min planering för fredag. Bör plugga också... men men.... får se helt enkelt!:D

Det enda jag vet just nu det är att sängen ropar och huvudet skriker SOOOOOV!!!!:D

GODNATT!:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0