Endast 38,5 timmar tills det bär av till Göteborg!!!!

Fyra timmar i skolan idag, väldigt skönt!:) Imorgon blir det endast 3,5 timmar inklusive idrott då vi ska ha kost och laga nyttigt mellanmål i idrottshallen!:)

Börjar bli nervös inför lördag. träffade Josefin på bussen imorse och då lyckades jag bli ännu mer nervös!:) HAHA:P Så är det. Det är ju faktiskt ganska bra att bli nervös så länge nervositeten inte tar överhand!:) När jag blir nervös blir jag väääldigt lugn, eller rättare sagt, så ser jag väldigt lugn ut. Har fått kommentarer vid några tillfällen att jag inte verkar nervös men DET är jag!!!:D:D Otroligt nervös så att jag inte riktigt vet var jag ska bli av! HAHA:P

Om nästan exakt 48 timmar är tävlingen avslutad... Helt otroligt. En dag som jag under flera år sett framemot. Då jag inte tränade blev jag knäpp i huvudet (värre än normalt) just för att jag inte fick tävla eller vara med på uppvisningar!!! Jag tror det är mycket detta som gör att jag är än mer nervös den här gången.:)

 

Kommentarer
Postat av: Josefin

Det kommer gå jättebra Mathilda! Lycka till än en gång! Och ha så roligt:D

2010-03-18 @ 19:04:59
URL: http://evelinajosefiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0