En hel del på schemat!

Slutade 11:40 idag (kommer göra det varje tisdag):P. Varit i stan en sväng och skall snart ta tag i studierna, HISTORIA!!!! Var och hyrde en film idag till ett prov i engelska "Stolthet och fördom". Vi ska nämligen jämföra den och Bridget Jones dagbok (som de tyvärr inte hade på Hemmakväll). Eftersom min hjärna inte alltid hänger med mig så glömde jag hyra en annn film så att jag hade kunnat behålla filmerna i en vecka. Nä, istället hyr jag endast "Stolthet och fördom" och måste därmed se filmen ikväll eftersom den ska lämnas tillbaka imorgon!!! Sådan är jag ibland!:)

För övrigt i veckan blir det träning, tävling på lördag i Göteborg och födelsedagsfirande för mamma på söndag. Även studier ska genomföras!!!:)

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Li

Hej Mathilda, Behöver du hjälp med din jämförelse av filmerna läser jag mer än gärna ditt arbete. Vi gjorde samma jämförelse när jag läste litteraturvetenskap i Lund. Om du känner att du behöver hjälp =)

2010-03-16 @ 15:55:03
URL: http://li-amadeus.blogspot.com
Postat av: mimmi

haha så typiskt! Aja, då får du den läxan gjord hihi!



Hoppas dina dag varit bra :) Vi ses imorgon!

2010-03-16 @ 19:58:25
URL: http://mimmisofies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0