En heldag i Malmö, kändisar OCH träning!

Vid 10-tiden bar det av in till Malmö för en heldagsshopping!:) Dock fick vi inte shoppat så mycket, endast en marinblå body fick följa med hem. Däremot så är vi väääldigt duktiga på att äta för det kändes som att det var i princip det enda vi gjorde!:D Bakad potatis på graffiti café och en smootie lite senare. Det var en väldigt mysig dag och när klockan var sju så blev det träning i två timmar. När träningen började så fick jag en dunderjobbig huvudvärk som inte ville släppa förrän någon timme efter träningen. Men men, så kan det vara!:D

Förutom lite shopping och mat så fick vi syn på Tim från TV-serien "mammas pojkar" och även Sarah Dawn Finer!:) Ganska så roligt faktiskt!:D

Vi diskuterade att ta en dag i Ystad också, har bara lite problem att få tiden att räcka till, men vi får se!:D

Idag blir det PLUGG PLUGG PLUGG!!!! FYSIK FYSIK FYSIK!!!! Dock blir det träning igen klockan 17.

Har mycket att göra med fysiken, men vill få gjort så mycket som möjligt idag så att vi kanske kan komma till Ystad någon dag!!!!:)

Ha en supermysig dag i det fina vädret. Dock så får inte jag ta del av det eftersom att mina älskade böcker ropar!:)

Kommentarer
Postat av: mimmi

jag stör mig som tusan att jag inte kunde hänga med i med att ni fick se en masa kändisar!!!



Jag hänger med på Ystad!! Mysig stad :)

2010-03-30 @ 15:43:17
URL: http://mimmisofies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0