En helt vanlig skolvecka!

Inget speciellt händer den här veckan. Det enda är att vi har ett historiearbete som ska lämnas in på torsdag och ett engelskprov på fredag. Har lite annat också som ska göras men det för vänta!:) För övrigt så finns det inga lediga dagar eller annat speciellt som händer vad jag vet än så länge:) Idrotten på fredag kommer bli hemsk. Ska ha jojo-testet eller vad det kallas. Springa en viss sträcka innan pipet hörs! Med min nuvarande kondition vill jag nog helst bara få det gjort och sen få glömma det!:D HAHA!:D

Jag hoppas att jag får Lisa till att komma igång med Aerobicen igen. Hon sa ivarjefall igår att hon ska med på träningen på MÅNDAG!:D Allitd en bra början!:)

Nä, nu blir det att skriva klart historiearbetet och sedan korta det 1,5 A4 sidor ungefär!:) KUL KUL!:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0