Försöker knåpa ihop en labrapport!

FYSIK FYSIK FYSIK!!! Precis innan jag somande igår kom jag på att jag har en labrapport i fysik till tisdagen efter lovet. Tur att jag kom på det nu medan det fortfarande finns spår kvar i hjärnan från lektionen i måndags. Historian ska lämnas in imorgon och jag har en halv sida för mycket text. Engelskprov/läxförhör på fredag som jag bör ta tag i i eftermiddag. Under lovet väntar fysik igen, prov på onsdagen efter lovet och ett tal i svenska som ska skrivas och övas in. Även matte men det får kanske vänta, inte prov förrän veckan efter fysikprovet!:D Jag är inte sysslolös. Utöver detta ska jag göra alla armar till rutinen (även detta udner lovet):P:P
 HAHAHAHA!:D:D

Ikväll väntar träning!:) Hoppas jag får gjort en hel del då!:)

Över till labrapporten!:D

Kommentarer
Postat av: mimmi

haha jaså! Ja då var vi pigga och alerta för det var i början av rundan hehe ;)



Jag blir så lycklig av det här underbara vädret! :)

2010-03-25 @ 17:04:12
URL: http://mimmisofies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0