Gårdagens tävling i Gäteborg!

Det gick som jag förutsatt. Min rutin är inte klar än och ja.... poängen var absolut inte bra. Nu blir det att göra klart rutinen helt och sedan vill jag på utlandstävlingar!!! Någonting gör att jag gillar dem mer helt enkelt!:) Självklart kommer jag att ställa upp på alla tävlingar här hemma som finns, för jag tycker det är superkul att tävla. Det är en sådan känsla som är obeskrivlig. Än mer speciellt är det när man får se och uppleva tävlingar utomlands. Längtar något enormt!!! GE MIG EN FÄRDIG RUTIN NUUUUUU!!!!!:)

Från maj 2007 till juni/juli 2008 var jag på följande stora tävlingar:

Maj 2007  -  SM

September 2007  -  England

Februari 2008  -  Tyskland

Maj 2008  -  SM

Juni/juli 2008  -  Italien (Tävling och träning)

Tänk vilket liv!:D UNDERBART!!!!!:D Ni förstår inte så besviken jag är över att skolan var tvungen att förstöra för min träning och min fritid när jag var på topp! Jag var så taggad och allt gick så bra!!! Nu väntar hård träning för att komma dit igen på samma nivå och än högre. Jag ska dit!! Jag får bara låta det ta sin tid!


                                
                                                                  Hela Trelleborgsgänget!:)



                                
                                                                          Detta är jag!:)

Kommentarer
Postat av: mimmi

fy fan Mathilda vad glad jag blev av den här meningen "Nu väntar hård träning för att komma dit igen på samma nivå och än högre. Jag ska dit!! Jag får bara låta det ta sin tid!" Det är helt rätt! Så jävla kul att du är tillbaka igen! :D

2010-03-23 @ 15:04:47
URL: http://mimmisofies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0