Körkort nästa, hehe:P

Nä, det får vänta. Men det kändes väldigt bra idag när jag övningskörde till och från träningen. Det var i höstas senast som jag körde och det är klart mycket kvar att träna på. Men det är ju gott om tid. Blir ju inte 18 förrän till hösten. Detta blir nog sista året som det är tråkigt att fylla år sent på året, de kommade åren kommer det förmodligen bara vara skönt att tillhöra de "liiiiite yngre":P HAHA!:D

När det gäller träningen så går det trögt med rutinen. Jag verkligen hatar att göra rutin. Så underbart att ha en helt klar rutin, men det får vänta!:) Mer träning imorgon och hoppas att skiten sätter sig på plats då!:D

Det börjar dra ihop sig till tävling..... 14 dagar kvar!:)

Kommentarer
Postat av: mimmi

tyvärr, så känns det jätte mycket sämre :( kan inte ens stödja på foten just nu. Är rädd för att det är något ledband i foten som jag drog ut eller något, jag vet inte. Vi få se hur det känns på måndag, om jag måste gå iväg med det. Suger röv.

2010-03-07 @ 00:01:33
URL: http://mimmisofies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0