Simning imorgon. Absolut INGEN favorit!!!

Jag hatar simning framförallt när det är under kontrollerade former med skolan. Gillar det inte alls. Har däremot köpt en rolig baddräkt med ben:P Det är typ som ett brottarlinne och ett par korta tajta shorts som är ihopsydda:D Riktigt skön faktiskt!:D Jag kan mycket väl tänka mig att vara på badhus men det är mycket roligare när man får bestämma över sig själv!:D

Sitter nu och skriver träningsjournal. Har flera stycken att lämna in imorgon. Men det är inte så betungade:) Tror nog att jag åker in tidigare till skolan imorgon för att plugga innan lektionerna börjar. Idag började jag halv elva och slutade klockan halv tre. Helt sjukt att jag ändå är otroligt trött!!!!

Till helgen väntar träning och minitävling!:D Ska bli spännande och se hur det går, om jag lyckas få rätt med de sista stegen i rutinen kombinerat till musiken!:D

Ha en skön kväll!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0