Sov i 13 timmar!!!

Under flera veckor har klockan ringt varje morgon, även under helgen. En hel del med skolan, träning och även en tävling har stått på schemat. Det var alltså väldigt skönt att slippa höra tjutet imorse:) Hann inte se mer än en halvtimme av finalen i Let's dance innan jag somnade!:D HAHA!:D

Har inte gjort mycket vettigt idag. Far och jag var iväg och handlade i Skurup och så har jag faktiskt skrivit på laborationsrapporten i fysik, fick nämligen lite ångest över att jag inte gjort något!:) HAHA!:D

Väldigt härligt att ha lov även om mitt schema är väldigt planerat. Plugga lär det bli väldigt mycket, rutin som skall göras, shopping i malmö, träning och bara ta det lugnt och njuta av våren:)

 

Ha en mysig lördagskväll!:D


Kommentarer
Postat av: Louise

Flitiga Lisa! :) Njut nu av lördagskvällen OCH att det är LOV! Glöm inte att ställa fram klockan ikväll. Bamsekram

2010-03-27 @ 18:11:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0