Trött nu men träningen igår kändes bra!:D

Sex timmars sömn blev det nog allt som allt så jag känner mig liiite trött idag, men men! Bäst att vänja sig!:) Träningen gick faktiskt riktigt bra igår tycker jag. Okej, dålig kondition, styrka och smidighet men för övrigt kändes det bra:P Hoppen går lysande emellanåt vilket piggar upp litegrann!:P

Hade egentligen tänkt ge mig ut på en joggingtur idag, men det känns som att jag behöver plugga lite. Träning väntar både imorgon, torsdag, lördag och söndag!:) (kanske fredag, men får se:))

Nästa vecka (på tisdag) ska vi till Lunds Universitet för att lyssna på några föreläsningar!:) Ska verkligen bli intressant:) Att få fundera på framtiden - det gillar jag!:D


Kommentarer
Postat av: mimmi

Härligt att träningen gick bra (Y) Var så sugen igår! Men jag gjorde rätt i att inte träna fullt ut i med massagen och förkylningen :) Fy vad jag längtar till tävling, få åka iväg med alla er och skratta och vara lycklig :)!



Hoppas du piggnar till under dagen ;)

2010-03-02 @ 14:56:15
URL: http://mimmisofies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0