Det var lovet detta....

Hanna och jag pratade i början av veckan om att träffas nu under lovet. Det låter ju inte som en dum idé. Idag startade lovet... ett lov tillsammans med matte- och fysikböckerna. För att då slå två flugor i en smäll och utnyttja tiden till max så ska jag och Hanna träffas idag OCH plugga MATTE!!!!! Detta är tragiskt:P HAHA! Men men, vi har valt det själva att gå natur och det positiva i det hela det är att varken Hanna eller jag kommer läsa mer matte efter den här kursen. Den enda kursen som innehåller matte som vi har kvar det är fysik B (vilket inte är så bara för den är hemsk) men ändå!:D Jag kommer att vara ledig då hela min klass läser matte E, eftersom att jag redan har datorkunskap som min klass inte har läst!:D Alltså, om jag skulle läsa matte E så hade den räknats som utökad och då känner jag hellre för att vara ledig!:D HIHI:P

Resten av lovet kommer innebära plugg imorgon, dock så ska jag ha väldigt roligt på lördag då jag ska på två konfirmationer till Michelle och Jessica som jag verkligen ser framemot. Ska bli superkul!:D På söndag väntar plugg igen. Den här dagen blir det nog fysik:) Sen var detta lovet avklarat!:) Skönt att inte vara sysslolös:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0