Detta är inte sant...säg att jag drömmer...!!!!!

Fick idag veta när nationella i matte D och fysik A kommer vara. Den 20e maj är det matte nationella, den 21e maj är det muntlig redovisning i engelska B om ett land, på kvällen samma dag åker jag upp till Halmstad på SM och kommer hem på söndagskvällen den 23e och den 25e är det nationella i fysik. HELT SJUKT!!!!!!!!!!!

Både matten och fysiken är avgörande för betyget. Mina två viktigast prov den här terminen!!!! Det är bara två veckor och 2 dagar till matteprovet!!!!

Skrattade först bara i skolan när jag fick reda på när proven infaller, men dessa skratt har förvandlats till en klump i magen!!!!

Är även väldigt irriterad och nedstämd över att jag åkte på det viruset/bakterien som sprids just nu. En fökylning som tar flera veckor att bli frisk från. Är fortfarande snuvig och det påverkar mitt allmäntillstånd. Har hört fler som varit sjuk i flera veckor så jag är inte ensam!!!! Det är en rejäl förkylning med feber och trötthet!!!!

Nu får jag sätta mig och komma på en idé till projektarbete!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0