Fest i 13 timmar!:D

Halv ett på eftermiddagen befann jag mig i kyrkan. Klockan ett var det dags för Michelle att bli konfirmerad. Vid halv tre var det över och då körde vi hem till henne. Vi blev bjudna på god mat och underbar tårta. Vid halv sex så körde vi hem till Jessica som också blev konfirmerad och blev bjuden på ännu mera god mat och underbar tårta!:D

Efter några timmar hos Jessica bar det av hem till Michelle igen för FEST. Träningsgänget var det!:D prat, skratt, gråt, dans, sång, skrik, vätska och tilltugg bestod kvällen av!:D Helt fantastiskt roligt!:D Ett underbart härligt gäng är det!:D Vid halv två blev vi hämtade.

Imorse när jag vaknade trodde jag klockan var nio men den var i själva verket elva. Gick i och för sig inte och la mig förrän tre men jag var helt slut. Dock så var det bara att stiga upp för att få greppa fysikboken och grafräknaren!:D

Nu är jag alltså liiiite trött så det är dags att sova. Men gud vad roligt vi hade igår!!!
HELT UNDERBART!!!:D:D:D:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0