Förhoppningsvis min sista intensiva helg...!!

På tisdag väntar nationella i fysik som jag tidigare nämnt. På grund av nationella i matte har fysiken inte blivit påbörjad. Alltså blir denna helgen till att råplugga fysik och även måndagen. Hoppas verkligen att detta är sista helgen som det är såhär. Efter fysiken blir det att skriva klart historiearbetet som ska redovisas muntligt. SÅ nästa helg, har jag inte så mycket planerat vilket kommer att vara underbart...., hoppas bara att det inte är så mycket som är kvar sen!:)


Hade SÅÅÅ önskat att jag varit uppe i Halmstad nu för att heja på hela mitt träningsgäng. Tanken från början var att jag skulle tävla men på grund av att jag fick en långvarig förkylning och därmed inte kunde träna på tre veckor så fick jag ställa in det. Däremot var min förhoppning att följa med upp och heja men eftersom att mina vilktigaste prov placerades just kring den här helgen så fanns det ingen möjlighet att följa med. Tyvärr men så är det. Får bita i det sura äpplet, ta tag i fysikboken så att jag sedan kan lämna den kursen (fysik A) för resten av mitt liv (Fysik B till hösten men det är till hösten och inget att tänka på just nu:P). Har kämpat så med fysiken så det kändes inte heller rätt att ge upp bara tre dagar innan det största provet i kursen. Det provet (liksom matteprovet) är avgörande för mitt betyg!

Blir att gå ut en runda nu med hunden och sedan är det dags att öppna fysikboken!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0