Ingen träning idag heller......

Blir tokig!!!!! Förkylningen vill inte gå över och därmed ingen träning. Börjar känna mig lite stressad eftersom SM närmar sig och här sitter jag och inte kan träna! Alla armar till rutinen måste göras klart, riktningarna måste finslipas och jag måste träna upp mig till att köra rutinen perfekt!!!!! Det är fortfarande så att jag blir anfådd bara jag går upp för trappan eller vänder huvudet mot golvet när jag ska knyta skorna. Men men, får vänta ut skiten bara!!!!

Från och med den här veckan ska jag tänka mer på vad jag stoppar i mig. Under den här veckan som gått har jag lyckats trycka i mig något onyttigt exakt varje dag!:P Gott har det varit men nu har jag liiiite ångest.:)

Mer plugg väntar idag, matte och fysik bland annat. Även läsa igenom historiearbetet som jag skrev klart igår och ska skickas in imorgon.

Men först... blir det en runda med hunden!:D

Kommentarer
Postat av: mimmi

haha asså du är så jävla rolig när du skriver :D!



det kommer gå bra, jag är också förkyld fortfarande :( Men vi äter riktigt jävla mycket C-vitamin du och jag, så är vi friska till tisdag ;) förhoppningsvis!

2010-05-02 @ 15:13:48
URL: http://mimmisofies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0