Inget SM...

På grund av att jag varit sjuk så lång tid så känner jag mig inte redo för att ställa upp på SM den 21-23 maj. Det är nämligen nästa vecka vilket är ganska snart. Tyvärr blir det ingen tävling och jag kommer inte heller få möjlighet att åka med upp och heja eftersom att jag missat lite i skolan på grund av att jag varit sjuk och dessutom har jag matte och fysik nationella just kring den helgen. Dessutom en engelskredovisning och en historieredovisning.

Så tyvärr.....inget SM och det är skittråkigt att jag missar det!!!! Så fruktanskvärt tråkigt!!! Men man vill ju inte åka på ett svenskt mästerskap och inte känna sig i form, det blir ju bara konstigt!

Men i varjefall, nu är det dags för lite träning!:)

Kommentarer
Postat av: Josefin

VAD SYND:( Men bra att du ska träna idag!:D

2010-05-11 @ 16:58:46
URL: http://evelinajosefiin.blogg.se/
Postat av: Li

Du får komma igen till nästa år istället! Snart är det sommar och du ska ju eventuellt på träningsläger =)

2010-05-11 @ 20:18:43
URL: http://li-amadeus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0