Snyggt...!

Hade idrott idag då klättring stod på schemat vilket var jätteroligt!:D Men medan några personer klättrade fick vi andra göra vad vi ville. När lektionen närmade sitt slut så satt jag på golvet och stretchade. Helt plötsligt fick jag känna att jag levde!!! En BOLL kom flygande rakt på min haka och käkarna slogs mot varandra så att jag bet mig i tungan. Det enda positiva i det hela det var att slaget mot hakan gjorde så enda in i bomben ont, det sved något enormt (och gör fortfarande) men detta bidrog till att bettet i tungan inte kändes någonting!:) Killen som sköt bollen kunde självklart inte hjälpa det. Det är bara lite typiskt att det skulle hända just idag när jag ska iväg imorgon. Men men, sånt är livet!:D

Så fort jag kom ner i stan och träffade Hanna så gick jag raka vägen till mamma och fick be om pengar till en ny FOUNDATION!!!!!!! Det var ett måste att investera i!:P När detta var gjort och när jag stillat mitt hjärta gick vi till Espresso House då jag fick i mig en Frappino. Jag bad om att INTE få grädde men fick det ändå. Korkad som jag är så tror ju jag (i min trånga hjärna) att om jag äter grädden med sked för sig (alltså inte suger upp den i sugröret tillsammans med frappinon) så är det inte lika onyttigt... Fråga mig inte varför det skulle bli nyttigare, men jag gjorde så ivarjefall....

Hade även engelskt nationellt idag (reading and listening)... HUR KAN MAN GÖRA SÅ TRÅKIGA PROV!!!! Alltså, jag menar verkligen det. Vissa prov känns meningsfulla men detta var bara fööööör drygt. Det var exakt likadana uppgifter som i A-kursen (dock så varierar ju ämena som texterna handlar om) och de var även i exakt samma ordning. Så fruktansvärt tråkigt. Ovanpå allt detta handlade TRE (av FEM) texter om Winston Churchill! YEAH!!!!! HISTORIA!!!!! Mitt i prick!:D
Dock är det så underbart skönt att alla nationella i Engelska är över för resten av mitt LIV!!!!!:D:D:D

Nä, nu ska jag gå ner och äta en god fredagsmiddag! Hoppas att ni får en lika mysig fredagskväll som mig!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0