Agerar chaufför!:D

Körde in mamma till jobb idag, därefter körde jag vidare till industriskroten då jag mötte upp min grupp. Vi lyckades få tag på en BLÅ vattentunna!:D:D:D:D:D Efter det bar det av till Michelle för att hämta ett usb men det hade försvunnit så nu får jag det på en CD imorgon istället:) Efter det körde jag hem. Innan vi gav oss in till stan skrev jag på min laborationsrapport i mikrobiologi och detta fortsatte jag med när jag kom hem igen. För en timme sen körde jag in för att posta brev, hämta mamma och tanka. Fick tanka för första gången:P Hade ingen aning om hur jag skulle göra så därför fick jag göra det när mamma var med:P Ganska bra, eftersom hon då betalade också:P hihi:P

Imorgon lär jag också agera chaufför!:D Det är en sån friiiiiheeeeeeet!!!!!:D:D:D:D:D:D:D

Snart blir det maaaaat!:D

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0