Ett prov till...sen är det klart!:D

Har precis gjort det nästsista provet i datakörkort. Jag klarade även det (det var det sjätte provet) så nu har jag ivarjefall ett VG. Gör sista provet på torsdag och då får jag MVG!!!! GÖTT!!!!!!:D:D:D:D:D

I eftermiddag väntar mycket plugg. Mikrobiologi ska pluggas in till fredag och får förbereda mig inför nationella i svenska imorgon. FEM timmar skall jag sitta still! Helt sjukt! Tydligen är det väldigt stränga regler att man inte får lov att ens lämna salen för att ta luft eller röra på sig... men vi får se. Alltså... vem kan sitta ner i fem timmar fullt koncenterad????!!! Inte jag ivarjefall:P

Blir snart att ta bussen hem. Slutar egentligen inte förrän tre, men denna kursen är väldigt fri, vi gör några övningsprov och sedan gör vi de riktiga proven och när alla sju prov är gjorda (det vill säga att man har klarat dem, fått 75% rätt av 36 frågor) så har man fått MVG i kursen:P Dessutom får man två chanser på varje prov (dock så har det inte behövts för min del vilket är väldigt skönt.. hade varit sjukt nervös annars:P)!!!:P

Ha en fortsatt bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0