Idag har jag varit hurtig...:P

Min lektion imrose skulle börja kvart över åtta. Alla var där utom vår lärare...han var försenad och kom klockan nio:P 45 minuters lektion blev det:P Därefter hade jag en kort mentorstid då vi fick ett nytt schema... för min del är det jättebra för jag kommer att sluta fem över elva istället för halv tre på måndagar.. men för de flesta i klassen som läser fysik så blir det inte alls roligt. De kommer att sluta två timmar senare än tidigare!:P hih:P

Var nere om i stan och har inhandlat ett par jeans... vet ännu inte om jag skall ha dem eller inte.

När jag tänkt ta bussen hem hade jag bara en minut på mig att ta mig till bussen, så jag bestämde mig för att gå:P När jag kom till Dalabadet så kom bussen och då hoppade jag faktiskt på den:P hihi:P Men det känns ändå väldigt bra nu efteråt:P

Måste hämta bilen ute hos far. Liten MINItävling imorgon och jag är chaufför bland annat:)

Nu får jag gå och packa ihop mina grejor till imorgon:) Bör väl plugga lite idag också:)

Ha det så bra!:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0